92009547(21)98+
info@myestekhdam.com

نکات مهم کتاب سنجش و اندازه گیری پیشرفت تدریس فصل 2

ارائه کننده : مدیر در ۲ آبان ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۸
مدیر

مدیر

کارمند
دانشمندبرجسته
کاربر ویژه انجمن
نوشته: 120
لایک: 28
عضویت از: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

نکات هر فصل را اینجا بصورت متن خلاصه شده و دقیق و بدون غلط تایپی بنویسید و در تالار الماس منتشر کنید.

حتما نکات مربوط به همین کتاب و همین فصل باشد و نکات کتاب ها و فصل ها را در موضوع خودش بارگذاری کنید.

۲ آبان ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۸
0 لایک
زینب محمدی

زینب محمدی

دانشجو
دانش پژوه کوشا
طراح حرفه ای
نوشته: 64
لایک: 30
دنبال کننده: 1
عضویت از: ۱۸ مهر ۱۴۰۳

مقایسه ارزشیابی تکوینی وتراکمی؟ این دونوع ارزشیابی باهم فرق دارند1- درارزشیابی تکوینی :مخاطبان یا استفاده کنندگان ازنتایج ارزشیابی طراحان وتولید کنندگان برنامه هستند2-ارزشیابی تراکمی:درحالیکه مصرف کنندگان نتایج ارزشیابی تراکمی کسانی هستند که برنامه رومورد استفاده قرار می دهندیا فعلا ازآن استفاده میکنند                                (ارزشیابی تکوینی به تصمیمات مربوط به توسعه وتولید برنامه کمک میکند)(اماارزشیابی تراکمی :


 ‌تصمیمات مربوط به ادامه قطع یاگسترس برنامه را یاری می دهد 

۱۴ آبان ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۶
0 لایک
سکینه مریدی

سکینه مریدی

دانشجو
دانش پژوه کوشا
طراح برجسته
نوشته: 26
لایک: 21
دنبال کننده: 3
عضویت از: ۱۸ مهر ۱۴۰۳

انواع ارزشیابی های آموزشی > 1- دسته عین گرا در مقابل ذهن گرا   2- دسته فایده گرا در مقابل شهودگرا-کثرت گرا


الگوی ارزشیابی آموزشی تایلر> برنامه ریزی درسی


الگوی ارزشیابی سیپ> 1- ارزشیابی از درون داد   2- ارزشیابی از فرایند   3- ارزشیابی از فرآورده


الگوی ارزشیابی یو سی آل ای > 1- سنجش نظام  2- طراحی برنامه  3- اجرای برنامه  4- بهسازی برنامه  5- تصدیق نامه


الگوی ارزشیابی اسکریون > ایجاد تمایز بین ارزشیابی تکوینی و تراکمی> الگوی ارزشیابی هدف آزاد


عمده ترین ملاک قضاوت در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی> هدف های آموزشی از پیش تعیین شده


در ارزشیابی از برنامه های درسی و مواد آموزشی > عمده ترین ملاک پیشرفت تحصیلی یا میزان یادگیری 



۱۸ آبان ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۲
0 لایک

گزارش

لطفا در چند خط کوتاه و واضح توضیح دهید